Akárcsak a filmekben: cégvezetés, ahogy a profik csinálják

Most, hogy kinyitottak a mozik elmentünk egy barátommal megnézni egy jó filmet. Az odafele út is fantasztikusan telt, jó volt végre megint kicsit kettesben lenni. Mint kiderült, a karantén alatt valóra váltotta egy régi álmát és saját céget alapított. Nagy lelkesen mesélte, hogy egy kisvállalkozásnak pontosan milyen kihívásokkal kell szembenéznie. Ő mesélt nekem először a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel cégről.

Jó, igazából ez inkább a mottójuk lehetne. A cég maga székhelyszolgáltatással foglalkozik, tehát más vállalkozások székhellyel kapcsolatos ügyintézésében segít és intézkedik. Erre azért van hatalmas szükség, mert jelentős mennyiségű terhet képesek levenni a cégvezetők válláról. A fent említett két település pedig nem más, mint ahol megtalálhatóak. A cég több mint egy évtizede, pontosabban 11 éve nyitotta meg első irodáját a fővárosban. Az évek során terjeszkedtek és manapság már a Duna mindkét partján is elérhetőek több címen is. A siker és a gyarapodás végül arra ösztönözte a céget, hogy a Pest megyei Újlengyel nevű településen is irodát nyissanak.

Újlengyel egy népszerű településnek számít több multinacionális cég körében, mint székhely és ez nem is véletlen. Az M5-ösről könnyen megközelíthető településen ugyanis 0%-os iparűzési adó van. A stabil önkormányzatnak köszönhetően pedig ez garantáltan nem fog megváltozni a jövőben sem. Hatóságilag egy cég székhelyének törvényessége szigorú szabályokhoz kötött, amik értelmezésében a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel az ügyfél rendelkezésére áll. Sőt, a cégnek komoly tapasztalata van a hatóságokkal való ügyek intézésében, így mondhatni már profik ebben a dologban. Ám érdemes nem megfeledkezni arról a tényről, hogy egy cég székhelyáthelyezése mindig magának a cégnek a saját döntése. Tehát teljes mértékben egy jogszerű döntés.

A teljes körű székhelymenedzsment magába foglalja például a postán érkezők levelek átvételét. Garantálják, hogy minden átvett levél szkennelésre kerül, így elektronikus úton is archiválják őket. A jogrendeletnek megfelelően az ügyfeleket pedig 24 órán belül értesítik a levelekről mind postai, mind elektronikus módon. A 11 éve működő cégnek hatalmas tapasztalata van a hatóságok kezelésében. Így az esetleges hatósági ellenőrzéseket is ők intézik, fogadják vérbeli profizmussal. Ugyanez vonatkozik az esetleges hatósági kényszerintézkedésekre, amiknek eltűrése szintén a cég feladata.

A székhelyszolgálat igénybevétele egy cégnek és vezetőjének sok előnnyel járhat. Például a székhelyen adminisztráció fenntartása nem szükséges. Ennek okán egy külön irodabérlésére sincs szükség, ami valljuk be, rengeteget tud spórolni egy cégnek. Soha többé nem kell majd postára menni és órákat várni a levelek átvételére. Minden küldemény elektronikusan is iktatásra kerül. Ezenkívül sokan nincsenek vele tisztában, de ha a saját lakásba van bejelentve egy cég, akkor építményadót is köteles fizetni. Ha a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel-t választod, az építményadó sem probléma többé.

Ha felkeltették az érdeklődésedet neked is, úgy ahogy a legjobb barátomnak, akkor ne habozz! A hivatalos honlapon minden szükséges információ megtalálható, ami a szerződéskötéshez vezet. Ez a hat pontból álló tájékoztató segítséget nyújt a teendőkben, vagy akár a feltüntetett telefonszámon is lehet őket keresni. A Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel nem véletlenül expressz szolgáltatás, hiszen a befogadói nyilatkozat akár már egy órán belül elkészülhet. Ha pedig az ügyfél nem rendelkezne ügyvéddel, a cég segít! Több ügyvédi irodával vannak kapcsolatai, így könnyen megoldható ha valaki jogi segítségre szorulna.

Cégvezető vagy és rád férne a pihenés? Támogatásra van szükséged és ahhoz, hogy a céged sikeresebb legyen? Válaszd a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel-t.